.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک چهره سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد:
لاریجانی برای معاون اولی به رئیسی پیشنهاد شد
توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند.
 لاریجانی برای معاون اولی به رئیسی پیشنهاد شد

شمال نیوز: یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است که حتی اگر بنا بر انتخاب همکاران اصولگرا داشته باشند که حق ایشان است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند.

حسن رسولی چهره سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا پیش می کنید کابینه رئیسی اصولگرا است یا فراجناحی؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: با توجه به شناخت شخصی که از آقای رئیسی دارم ایشان ضمن اینکه در یک صورت بندی کلی دارای یک خاستگاه اصولگرایی است اما به لحاظ خط مشی مدیریتی و رویه فردی از مدل مدیریت مشارکتی و تعاملی تاکنون استفاده کرده است یا حداقل تشخیص من این است تمایل ایشان این است که از قالب های جناحی و حزبی به صورت کلی تبعیت کند.

او افزود: آقای رئیسی تاکنون در این جایگاه نبودند بنابراین باید ببینیم بین این خط مشی فردی ایشان و نظریه ای بر آن اساس اتاق فکر آقای رئیس جمهور منتخب، چیدمان کابینه و سایر همکاران دولت را تنظیم و نهایی می کند چه ترکیبی را در آینده نشان خواهد داد./ مثلث آنلاین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.